A playground 'made' on the purpose for MiNdSlAvEr to see things in all perspective, encouraging MiNdSlAvEr to step 4ward in expressing anything to people. A playground where nobody is allowed to play around with him. Everyone MUST be serious here...except him, of course...

MiNdSlAvEr'S PlAyGr0uNd

Rekod Baru!!!

Tuesday, July 21, 2009 by MiNdSlAvEr

'...Bek aku turun p sejid arini. lama dah xturun rasanya' Aku asyik dok monolog sndri2. dengan secepat cipan, aku salin baju, amik ayaq smayang dan amik kunci moto aku dan pantas berjalan kuaq.

Dari jauh, aku nampak NSR aku terpacak megah bersebelahan... sebuah moto buruk mana tah. Hmph, mncemar pemandangan ja.. Ada jugak pikiaq menda jahat dalam nk p smyg 2.. (Ayat kat atas ni saja aku tulis... bg dramatik sket). Aku naik, stat moto. berderum bunyi kuaq kat ekjoz 2... Bising kot!! Boleh rasa org2 kat blok2 sblah ni tgh maki2.. Ya la, bising sangat...

Umair tetiba kuaq.. Aku pon salam2 la ngn dia, pas2 tnya 'nk p msjid ka??'. Cm bodo la plak soklan aku 2, xkn la dia nk p kelas kot kan?? xpa la...Dia pon stat moto, pas2 blah. Dia ikut jalan shortcut. aku lak, tetiba teringin nk ikut jalan jauh. Byk la skit pahala.. Hehe...

Tarik clutch, masuk gear 1, aku pulas throttle slow2. Baru oberhol, kna la bwk slow2. takut hancoq ja enjin. laju ja respon enjin, moto aku pon mula la gerak ke depan, dari tempat paking, ke kafe v5, ke blok v5 pompuan, sampai ke simpang 3. Usha keliling, nampak sorang pompuan dok tcngak kat susur gajah... Dia buat apa, aku xmo pikiaq. Ada sebijik vios itam dekat ssitu. Aku pon berenti sat, tengok kiri kanan, pastu pulas throttle nk ke kanan.

'PINN!! PINN!! PINN!!' Eh?? Awat alarm keta vios ni bunyi lak?? ada org nk pecah msuk ka?? Aku usha skit2, xdak lak pompuan kt susur gajah 2 sentuh2 keta 2. Dah 2, dia pandang aku lak. Aii, awat ni?? Jalan depan skit, baru aku sedaq... BISING KOT MOTO AKU NI!! SAMPAI ALARM KETA PON LEH BUNYI!! Ni dah tahap Corvette Z06 dah ni!!

Dengan muka xngaku bersalah, aku pecut p msjid... Kepada owner keta, kalo terbaca la post ni (x kot..) maap la sesangat. bukan niat nk gnggu keta 2, xsengaja.. :P

Filed under , having  
There was an error in this gadget